دزد بازار را آشفته میخواهد: توهینات به عرفا در سایت ابن عربی
راه سعادت .مشکات ولایت.
عقل فطرت . تجلی اعظم
درباره وبلاگ


به وبلاگ مــــــــــــــــــــــــــــشکات ولایت خوش آمدید.کلمه به کلمه. در هزار یک کلمه همراه بامشکات ولایت.عقل فطرت . راه سعادت.دین زندگی.درمحضر علامه ذالفنون حسن حسن زاده آملی.وحضرت استاد صمدی.سیر سلوک. عرفانی فلسفی.Kalame be kalame dar hezaro yek kalame ba meshkateh velayat Aghlo fetrat. Babe velayat. noor hekmat. seiro soolook dar mahzar allame Hassan zade amoli
نويسندگان

استاد صمدی آملی : قاتلان  سید الشهدا به بهشت میروند. این عبارت متن یک سایت به بنام ابن عربی دیگر سایت ها  شده.

عزیزان دزد بازار آشفته میخواهد.

در ذیل این عبارت قیامتها  درون ظهور کرده و سایتهای دیگر هم که خواسته اند وجودی ونمودی از خود نشان دهند و وارد این  بحث شده و چقدربندگان خدارو به بازی گرفتن و گناه انداختند .عجبا وغریبا.!!

آه از صرافان گوهر ناشناس                                 هر زمان خرمهره را با دّر برابر میکنند.

جالب اینجاست  همه مطالب واشکالات گپی از هم گرفتن. بعید است که اصلا  آقای صمدی را بشناسند ومطلبی از ایشان  خوانده و طریق شان را بدانند.کسانی این عبارت را در سایت درج کردن خودشان یک پا مفسر و نگهبان دین وحامی اهلبیت   معرفی کردن.

این سایتها شبانه روز  چونان کلب حراش میگرددببیند که کجای بیانات عرفا به ظاهر با روایت منافات دارد از مولوی گرفته تا علامه حسن زاده آملی .ومجوز رسمی برتوهین تمام شعرا  وعرفا  را هم گویا مستقیم از منبع وحی تلقی کرده اند.!

اینکه  از کدام آبش خور آب میخورند وچراگاه خیالشان کجاست الله اعلم . وبا کدام منطق واساس و بر مبنای کدام اصل . به معنای دقیق کلمه  معلوم نیست افسار  بندگیشان دست کیست .اساسا اصالت وماهیتشان مشخص نیست.که سر از کجا در میاروند.

ما با این عنوان  قصد کردیم  در این سایت . پاسخ تمام اشکلات و توهین هارو به فضل الهی بدهیم. انشا الله.

در این   فضای مجازی ایجادشده این عبارت که مخالف با اصول وقوائد شیعه محسوب میشود  . اعتقاد  همه را برانگیخت . و با الفاظ عبارت و توهین وفحش ناسزار به تمام علما اصیل جنجالی درست کردن . که بدونه اینکه با اصل ومتن قوائد فلسفی وعرفانی آشنایی داشته باشند. صاحب نظر شدند  .

کی شود دریا ز پوز سک نجس                      کی شود خورشید زه فوتی ملتمس

این وب سایت       (www.1001KALEME.IR)     بیش از پانصد عنوان مطلب از حضرت استاد با عناوینها مختلف درج کرده . برید ببینید تماما از فرمایشات وحضرت ایشان رونوشت شده عزیزان بروند بخوانند ببینند یک عبارت ویا یک اصل  پیدا میشود که  مخالف اصول و دین  وآیات روایت واعتقاد پاک شیعه باشد.؟

متن سخنرانی درسی  جلسه را برای عزیزان هو هو نوشته ایم وتقدیم میکنیم.  با اون همه مقدمه سنگین فلسفی .  و خودتان قضاوت کنید که در این عبارت حضرت استاد اینگونه فرمودن  (قاتلان سید ااشهدا بهشت میروند قبل از شعیان). که مدعیان  اظهار دارند.!   عزیزان توجه داشته باشند ما قصد توجیه  بیانات حضرت استاد را نداریم  در حد اندازه این فرمایشات هم نیستیم.

مثل این آقایان داستان آتش نمرود شده .

وقتی حضرت ابراهیم (ع) را در آتش جهل  انداختن دوحیوان عجیب در کار بودن یکی مار مولک بود ودیگری پرستو  .   مارمولک از زیر آتش، به آتش فوت میکرد .  وپرستو آب میاورد در آتش میریخت . جبرئیل براین دو وارد شد از مارمولک پرسید چرا به آتش فوت میکنی ؟ گفت این آتش باید بسوزد فوت میکنم تا زودتر کارش را تمام کند .واز پرستو پرسید تو که میدانی این آتش را با این دهان آب نمی شود خاموش کرد . جواب داد من کار به این ندارم که آتش خاموش میشود یا نه ولی وظیفه خود میدانم به وظیفه خود عمل میکنم .

نیت ما انجام وظیفه است بدونه هیچ قصد و غرضی  . انشاء الله

عزیزان . ما به شعور خواندگان این عنوان احترام  میگذاریم ومیخواهیم خودشان در این باره به مقدار فهم  خویش  قضاوت کنند.

 جواب تمام اشکالات در وب سایت مشکات ولایت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه سعادت و آدرس meshkat-velayat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 245
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 63467
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1